به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (همدان) فاطمه آهنبر رئیس هیئت اسکی و ورزشهای زمستانی استان همدان، ضمن ابلاغ پیام قدردانی ورزشکاران، از اقدامات ادارهکل راهداری و حملونقل جادهای استان، به ویژه در سال گذشته برای بازگشایی میسر پیست اسکی که برای اولین بار به صورت پایدار در این مسیر کوهستانی انجام شد، تقدیر و تشکر کرد.
این اقدام در سال گذشته با استقرار یک راهدارخانه موقت شامل ۵ راهدار، یک دستگاه برفخور، یک دستگاه گریدر، یک دستگاه لودر و یک دستگاه کامیون برفروبی در مسیر پیست اسکی تاریکدره آغاز شد. پس از هر بارش برف عملیات بازگشایی مسیر پیست اسکی با سرعت انجام میشد که در مجموع بیش از ۲۲ عملیات برفروبی و بازگشایی مسیر در این منطقه صورت گرفته است.
با تاکید مدیرکل راهداری و حملونقل جادهای استان همدان مبنی بر استقرار دائمی عوامل راهداری در این مسیر، گامی مهم در جهت حمایت از ورزشهای زمستانی و تسهیل دسترسی علاقهمندان به پیست اسکی تاریکدره محسوب میشود.